🌟 با توجه به شرایط پیچیده ارسال سفارشات در هفته آخر سال، لطفا ابتدا این بخش به طور کامل مطالعه بشود و سپس اقدام به خرید نمایید! 🌟

🌟فروشگاه کارسیتو از 26 اسفند تا 15 فروردین تعطیل می باشد!🌟

[cheque-custom-calc title=”ماشین حساب اقساط” prepayments=”0″ interest_rate=”3.2″ interest_rate_type=”monthly” instalments=”18″]

……………………..

🌟پشتیبانی فروشگاه بدون وقفه و تعطیلی فعال می باشد و فقط بخش فروش تعطیل می شود🌟

…………………….

🌟لطفا سفارشات خود را هرچه سریع تر ثبت نمایید و به روز آخر موکول نکنید🌟

……………………..

🌟کارشناسان کارسیتو، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند🌟

……………………..

🌟با توجه به جدا بودن انبار کالا های با گارانتی از کالا های بدون گارانتی  و عدم همکاری تیپاکس در روز های پایانی سال فقط امکان ارسال کالا های با گارانتی وجود دارد؛ در انتخاب کالای خود دقت کنید!

……………………..

🌟با توجه به عدم همکاری سرویس های پستی در ارسال سفارشات در روز های پایانی سال، جهت ارسال سفارشات و انتخاب سرویس پستی موجود، با کارشناسان کارسیتو در چت آنلاین در ارتباط باشید.

……………………..

🌟در روز های پایانی سال با توجه به عدم دریافت سفارش توسط تیپاکس، چاپار و.. فقط امکان ارسال سفارشات با باربری و در اخر امکان ارسال فقط با اتوبوس وجود دارد.

……………………..

🌟 تمام سفارشات فقط به صورت پس کرایه و پرداخت هزینه ارسال در محل شما وجود دارد.

……………………..

🌟 در ارسال سفارشات با اتوبوس، هزینه پیک تا ترمینال به عهده مشتری می باشد و فروشگاه هیچگونه هزینه ارسالی را پرداخت نخواهد کرد، در صورت عدم پرداخت و برگشت سفارش، هزینه رفت و برگشت سفارش کثر و الباقی مبلغ برگشت داده می شود!

……………………..

🌟 جهت دریافت راهنمایی های بیشتر ، لطفا فقط از طریق چت آنلاین و گزینه (( پرسش سوال از پشتیبان سایت )) اقدام نمایید.

……………………..

🌟 محصولات داهوا دارای تنوع گارانتی (( بدون گارانتی و با گارانتی )) می باشند. با توجه به جدا بودن انبار کالا های بدون گارانتی و با گارانتی و عدم همکاری تیپاکس، فقط امکان ارسال کالا های با گارانتی قبل از تعطیلات وجود دارد!

……………………..

🌟 انتخاب گارانتی محصولات در صفحه محصول از طریق گزینه (( لطفا نوع گارانتی را انتخاب نمایید.) امکانپذیر می باشد.

……………………..

🌟با توجه به شلوغی خطوط ، جهت مشاوره خرید پکیج دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن صرفا از طریق چت آنلاین و مطرح کردن کامل نیاز خود همراه با درج صحیح شاره تماس اقدام نمایید.

……………………..

🌟 در زمان مشاوره خرید، منتظر تماس کارشناسان کارسیتو بمانید. در تماس تلفنی شما هیچگونه مشاوره ای پاسخ داده نمی شود! صرفا با ثبت درخواست شما در چت آنلاین، کارشناسان کارسیتو با شما تماس خواهند گرفت.

……………………..

🌟 با توجه به شرایط ویژه پایان سال، در صورت عدم رعایت هر یک از موارد فوق، سفارش شما بدون اطلاع قبلی کنسل و عودت وجه انجام میشود.

……………………..

🌟با تشکر از انتخاب شما و همکاری شما 🌟

……………………..

🌟فروشگاه کارسیتو، سال خوشی را برای شما آرزو می نمایید🌟

……………………..

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.