به چه دلیل برای نصب دوربین مداربسته به یک نصاب حرفه ای نیاز داریم ؟
به چه دلیل برای نصب دوربین مداربسته به یک نصاب حرفه ای نیاز داریم ؟

برای اینکه دلیل اهمیت نصب دوربین را توسط یک نصاب حرفه ای به شما توضیح دهیم به این داستان توجه کنید:

تصور کنید، که یک دزد به خانه یا محل کار شما وارد می شود، اولین چیزهایی که در خانه شما مورد سرقت قرار می گیرد، شامل طلا، لپ تاپ، تبلت و ….. وسایلی که به راحتی در معرض دسترس قرار دارند. خب شما خوشحالید که چند وقت قبل دوربین در منزل خود نصب کرده اید ولی وقتی شروع به بازبینی فیلم ضبط شده می کنید متوجه می شوید دوربین در ارتفاع بالایی نصب شده است و تصویر سارق به خوبی دیده نمی شود، تمام تصویر ضبط شده فقط شخصی است که با کلاهی وارد شده و چند دقیقه بعد با یک کیسه پر خارج می شود.

 

نصاب
نصاب

 

 

 

شما نگران می شوید، فیلم ضبط شده را عقب و جلو کرده، سرعت آن را کم می کنید به این امید که بتوانید جزئیات بیشتری را از سارق بدست بیاورید، شما دوربین های دید در شبی را در بیرون منزل نصب کرده اید و به امید اینکه بتوانید شماره پلاک ماشین سارق را بدست آورید،(کارسیتو) شروع به چک کردن دوربین های ورودی می کنید ولی به دلیل تابش زیاد نور پلاک اتومبیل قابل دیدن نیست. شما پول خوب و وقت زیادی را برای قرار دادن دوربین های خود صرف کرده اید ولی الان که نیاز دارید نمی توانید سارق و یا ماشین آنرا شناسایی کنید حالا پلیس خواسته است که فیلم های شما را بازبینی کند، بلکه آنها بتوانند جزئیاتی را بدست بیاورند شما برای گرفتن فیلم ها به دستگاه ضبط کننده ی خود مراجعه می کنید.

 

مجله کارسیتو
مجله کارسیتو

اما چند روزی گذشته است و متوجه می شوید حافظه دستگاه شما پر شده است و شروع به ضبط کردن بر روی فیلم های قبل کرده است و پلیس به شما می گوید تلاش خودشان را برای دستگیری سارق می کنند شما می دانید که دیگر هرگز اشیا و وسایل با ارزش خود را پیدا نخواهید کرد. این یک داستان غم انگیر ولی واقعی است زمانی که شما یک نصب اصولی و درست بابت دوربین های خود نداشته باشید. هزینه ای که بابت این انجام شده است که جلوی خسارت را بگیرد باعث خسارت بیشتر می شود.

 

فروشگاه اینترنتی کارسیتو
کارسیتو

 

ما در فروشگاه تجهیزات مداربسته کارسیتو علاوه بر فروش تجهیزات تضمین شده به نیاز بعدی شما برای نصب لوازم خریداری شده از ما نیز؛ چاره ای اندیشیده ایم. ما در سراسر ایران با نصابان با تجربه در تماس هستیم و به طور منظم پیگیر نصب و اجرای پروژه های شما هستیم تا با خیال راحت باتجهیزات خریداری شده؛ امنیت را برای شما به ارمغان آورده باشیم.

لطفا از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.
📲از طریق دانلود اپیلیکشن کارسیتو در بازار با سرچ ( تجهیزات مداربسته)
🛒آدرس فروشگاه آنلاین : www.karsito.com
شماره تلفن و واتس اپ:
☎️ 021-91301223 (دارای 10 خط ویژه)
☎️ 09127611223 (واتس اپ)
🌐آدرس ما در شبکه های اجتماعی : @karsito_ir
🏚آدرس : تهران- خیابان جمهوری – پاساژ علاالدین ۲
🎁با پکیج های استثنایی ویژه منازل ، مشاغل و اصناف منتظرتان هستیم.
🚚 ارسال رایگان و ۲۴ ساعته به سراسر