مشکلات رایج حریم خصوصی در سیستم های نظارتی بر خانه
قوانین نصب دوربین مداربسته در مشاعات ؛ واحدهای آپارتمانی و خانه ها

ما در اینجا به مشکلات نصب دوربین های مدار بسته در مکان های خصوصی اشاره می کنیم و از دیدگاه قانونی آنها را بررسی میکنیم. در ادامه همراه ما باشید.

قوانین نصب دوربین مداربسته در مشاعات

قوانین نصب دوربین در مشاعات
قوانین نصب دوربین در مشاعات

دوربین های مداربسته در محیط مشاع همچون راهروها، ورودی ساختمان، سالن انتظار و پارکینگ ها باید با اطلاع و اجازهی کتبی تمامی ساکنین نصب شوند. (کارسیتو)در صورت مخالفت یکی از اعضا، چنانچه اکثریت ساکنین موافقت نمایند، پس از دریافت تاییدیهی کتبی از سوی اعضا؛ امکان نصب دوربین مداربسته در محیط مشاعات بلامانع خواهد بود. حیاط، پارکینگ، راه پله یا آسانسور یک مجتمع مسکونی از مناطقی هستند که نصب دوربین مداربسته در آنها مانعی ندارد. تعداد و محل صحیح این دوربین ها با توجه به تصمیمات مدیر ساختمان تعیین می شود.

قوانین نصب دوربین مداربسته در داخل واحدهای آپارتمانی و خانه ها

قوانین نصب دوربین در داخل واحد های اپارتمان ها و خانه ها
قوانین نصب دوربین در داخل واحد های اپارتمان ها و خانه ها

دوربین های مداربسته در روزهایی که ساکنین مجتمع محل زندگی خود را
به قصد سفر ترک نموده اند، محافظ مال خانواده هاست. در کنار لوازم امنیتی نظیر قفل های هوشمند و دزدگیر، دوربین های مداربسته تردد افراد را زیر ذره بین قرار میدهد. به این ترتیب امنیت مجتمع های مسکونی افزایش می یابد. نصب این دوربین ها باید به تبعیت از قوانین نصب دوربین مدار بسته در مجتمع مسکونی انجام پذیرد، در غیر این صورت استفاده از این دوربین ها غیر مجاز خواهد بود. چنانچه افراد به منظور افزایش امنیت در محوطه اطراف منزل شخصی اقدام به نصب دوربین می نمایند، باید با نصب تابلوهایی ساکنین اطراف
را از وجود این دوربین ها مطلع سازند.

 

قوانین نصب دوربین مدار بسته در کوچه

قوانین نصب دوربین در کوچه
قوانین نصب دوربین در کوچه

 

کوچه ها به این جهت که همواره محل تردد ساکنین محل و دیگر عابران هستند، در گروه محلهای عمومی قرار می گیرند؛ با این تفاوت که جامعه ی کوچک تری را شامل میشوند. بنابراین در صورتی که هریک از ساکنین در محدوده ی ملک خود اقدام به نصب دوربین کند، باید سایر ساکنین کوچه را در جریان قرار دهد. از این رو معمولا تابلوهای کوچکی که دارای شماتیک دوربین مداربسته هستند، کارسیتو) در محدودهی اطراف دوربین نصب میشوند. دوربین مداربسته نباید به نحوی نصب شود که به ملک سایرین مشرف باشد؛ بلکه محدودهی دید آن تنها باید کوچه را در برداشته باشد.

ما در فروشگاه تجهیزات مداربسته کارسیتو علاوه بر فروش تجهیزات تضمین شده به نیاز بعدی شما برای نصب لوازم خریداری شده از ما نیز؛ چاره ای اندیشیده ایم. ما در سراسر ایران با نصابان با تجربه در تماس هستیم و به طور منظم پیگیر نصب و اجرای پروژه های شما هستیم تا با خیال راحت باتجهیزات خریداری شده؛ امنیت را برای شما به ارمغان آورده باشیم.

لطفا از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.
📲از طریق دانلود اپیلیکشن کارسیتو در بازار با سرچ ( تجهیزات مداربسته)
🛒آدرس فروشگاه آنلاین : www.karsito.com
شماره تلفن و واتس اپ:
☎️ 021-91301223 (دارای 10 خط ویژه)
☎️ 09127611223 (واتس اپ)
🌐آدرس ما در شبکه های اجتماعی : @karsito_ir
🏚آدرس : تهران- خیابان جمهوری – پاساژ علاالدین ۲
🎁با پکیج های استثنایی ویژه منازل ، مشاغل و اصناف منتظرتان هستیم.
🚚 ارسال رایگان و ۲۴ ساعته به سراسر