WDR چیست؟
WDR چیست؟

WDR و DWDR از پارامترهای بسیار مهم در انتخاب دوربین مداربسته برای حذف نور شدید هستند. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت با ما همراه باشید.

Wide dynamic range چیست؟

WDR چیست؟ - 2 8

 

در این پست توضیح خواهیم داد که چرا WDR یک چالش است و چگونه می توان از آن استفاده کرد. WDR تفاوت در میزان نور در یک تصویر، بین تاریک ترین و روشن ترین مناطق است.

 

دوربین ها با قابلیت WDR برای بسیاری از شرایط روشنایی پیچیده عالی هستند؛ در ادامه موارد استفاده از WDR را برای شما ذکر خواهیم کرد.

WDR چیست؟ - 3 7wdr

 

1) لابی ها و سالن های نمایشگاهی که پنجره های بسیاری دارند که در آن تضاد بین نور طبیعی و فضای داخلی باعث ایجاد مناطق روشن و تاریک می شود. 2) ضبط داخلی، زمانی که در با باز شدن در نور به داخل محیط می آید و باعث می شود فرد و لباس او غیر قابل تشخیص بشوند. 3) ضبط در هنگام شب، زمانی که نور خارجی غیر IR باعث روشن شدن زیادی یک ناحیه می شود در صورتی که نقاط دیگر تاریک است.

 

WDR چیست؟ - نقل وقل 1

 

ما در فروشگاه تجهیزات مداربسته کارسیتو علاوه بر فروش تجهیزات تضمین شده به نیاز بعدی شما برای نصب لوازم خریداری شده از ما نیز؛ چاره ای اندیشیده ایم. ما در سراسر ایران با نصابان با تجربه در تماس هستیم و به طور منظم پیگیر نصب و اجرای پروژه های شما هستیم تا با خیال راحت باتجهیزات خریداری شده؛ امنیت را برای شما به ارمغان آورده باشیم.

لطفا از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.
📲از طریق دانلود اپیلیکشن کارسیتو در بازار با سرچ ( تجهیزات مداربسته)
🛒آدرس فروشگاه آنلاین : www.karsito.com
شماره تلفن و واتس اپ:
☎️ 021-91301223 (دارای 10 خط ویژه)
☎️ 09127611223 (واتس اپ)
🌐آدرس ما در شبکه های اجتماعی : @karsito_ir
🏚آدرس : تهران- خیابان جمهوری – پاساژ علاالدین ۲
🎁با پکیج های استثنایی ویژه منازل ، مشاغل و اصناف منتظرتان هستیم.
🚚 ارسال رایگان و ۲۴ ساعته به سراسر